"אסור להפחיד את הציבור מפני העליה למירון"

    יוסי אשר 1 Comment on "אסור להפחיד את הציבור מפני העליה למירון"
    22:02
    18.05.24
    נתי קאליש No Comments on האדמו"ר הורה: "לנסוע למירון, עד איפה שאפשר"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    "אסור להפחיד את הציבור מפני העליה למירון" כך אמר יו"ר סיעת יהדות התורה ח"כ מנחם אליעזר מוזס במליאת הכנסת.

    "אנחנו מתקרבים לל"ג בעומר. אני עוסק בנושא מירון 10 שנים, עוד לפני כניסתי לתפקידי בכנסת. בשנים עברו תרמתי "ח"י רוטל" אספלט לסגירת בורות בכבישים, היום המקום השתדרג ללא היכר לעומת שנים קודמות. מחמם את הלב לראות כמה כסף הושקע במקום וכמה שינויים נעשו בשטח והכל לרווחת המתפללים העולים למירון.

    בימים האחרונים אנחנו עוסקים בסוגיית התחבורה למירון ודרכי הגישה. כולנו בטראומה מהקריסה של שנה שעברה, אנשים חוששים שמא גם השנה ישרור כאוס, הם חוששים להיתקע. אבל, אסור להפחיד את הציבור! אני שב וקורא לכל אחד ואחד שרוצה בכך, להגיע למירון. השנה הכינה המשטרה תכנית לשינוי מערך התחבורה ולא תותר הגעת רכבים פרטיים. חשוב מאוד לעודד את השימוש באוטובוסים. אמנם יש לימודים ביום ראשון, ויש חשש שיחסרו אוטובוסים. אך זה לא אמור למנוע מכל מי שרוצה בכך להגיע. הרי רק מחוץ לארץ מגיעות טיסות עם 20000 תיירים. אני קורא לכולם להירגע, וכל מי שירצה יוכל להגיע למירון בבטחה. וזכותו של רבי שמעון בר יוחאי תגן עלינו"

    בדבריו לתקשורת אמר מוזס, כי אחת המסקנות שעלו מבדיקת הסיבות לקריסת מערך התחבורה שנה שעברה, היתה סגירת החניונים למכוניות פרטיות ומתן אישור מעבר לאוטובוסים ותחבורה ציבורית בלבד. "זו שנה ראשונה שתכנית כזו מופעלת. והיא כוללת החלטה של המשטרה להפנות גם את האוטובוסים של חברות התחבורה הפרטיות לחניונים, ומשם בשאטלים.

    ניסינו לשנות החלטה זו. פניתי אל השר לבטחון פנים, אל ראש אגף התנועה במשטרה, אל מפקד משטרת התנועה, אל שר התיירות, אל יו"ר ועדת הפנים, לכל מי שרק אפשר. דרשתי שההחלטה לגבי האוטובוסים הפרטיים תשונה. ביקשתי שיאפשרו לכולם ללא יוצא מן הכלל להגיע עד לישוב מירון".

    "אני שב וקורא לציבור, כל מי שחפצה נפשו, יכול להגיע למירון באוטובוסים ובתחבורה הציבורית! הדרכים אמורות להיות פתוחות וזמינות! אין סיבה להיתפס להפחדות. אנחנו מקווים כולנו, כי בסיעתא דשמייא יעבור הכל בשלום ונגיע כולנו בהמונינו בבטחה למחוז חפצינו".



    1 תגובות

    מיין תגובות
    1. 1

      אגד- לא הביאה אוטובוסים בכוונה לעצרת המליון בירושלים
      אגד- לא הביאה אוטובוסים לנשות הציבורי החרדי בר"ח לכותל המערבי למחאת בנשות הכותל.
      אגד- לא מביאה מספיק אוטובוסים בערבי שבתות וחגים
      אגד- כן מביאה אוטובסים ישנים ודפוקים
      הציבור החרדי קובע לא נוסעים עם אגד די להתעללות!!!